Sieťotlač
Najčastejšie využitie je na potlač textilu, kde umožňuje potlač od 1 farby až po plnofarebnú potlač obrázku, prípadne iné efekty. Sieťotlač sa však veľmi často využíva aj na potlač papiera, plastu, kovu, skla a dreva, kde môžeme spomenúť produkty ako napr. tričká, dáždniky, plátenné tašky, kalendáre, novoročné pozdravy, diáre, samolepky, vizitky, igelitové tašky, poháre a hrnčeky, a mnoho iného.
Transferová tlač a nažehľovanie
Je čiastočne spojená buď so sieťotlačou, alebo digitálnou tlačou, kde sa samotný podklad, ktorým môže byť aj plnofarebný cmyk obrázok, alebo logo, nanesie na špeciálny prenosový papier, ktorý sa následne nažehlí na textilný produkt. Tento druh je vhodný na problematické predmety ako sú nylonové predmety, športové tašky, dokladovky ale aj na potlač dresov a iných predmetov.
Vyšívanie
Je vhodné na branding textilných reklamných predmetov, buď tričiek, alebo polokošieľ, kde je gramáž min. 150g, alebo na textilné predmety, na ktoré nie je možné zhotoviť sieťotlač, akými sú napr. flisové bundy a vesty, prípadne vetrovky a iné. Novinkou je tzv. sublimačná výšivka, čo je vlastne logo alebo obrázok natlačený prostredníctvom sublimácie na kus textilu a ten je následne vyšitý na samotný produkt
Tampoprintová potlač
Používa sa na všetky druhy reklamných predmetov. Najvhodnejšie sú však tie, ktoré sú zhotovené z plastu, dreva a papiera. Takto zhotovený branding, je odolný voči bežnému oteru a používaniu. Tento druh brandingu nie je odolný voči silnému a intenzívnemu tepelnému oteru a dotyku ľudí, s agresívnym potom.
Potláčať sa môžu aj predmety vyrobené z kovu, keramiky, skla a tvrdených plastov.
Laser dekor
Je vhodný na produkty z kovu, skla, dreva a niektoré plasty, kde sa pomocou laserového lúča vypáli logo priamo do materiálu. V prípade drevených predmetov je branding trochu akoby opálený, čo je spôsobené práve zvolenou technológiou a vlastnosťami dreva. Hĺbka loga pri drevených produktoch je asi 1mm. Farba loga u všetkých produktov, pri ktorých bol použitý laser dekor, či už sú to kovové, sklenené, alebo drevené, je v konečnom dôsledku daná vnútornou štruktúrou a skladbou materiálu.
Gravír
Môže sa použiť podobne ako Laser dekor na predmety z dreva a kovu a niektoré plastové predmety. Logo je po takomto úkone akoby vyfrézované do štruktúry materiálu, čo spôsobí mierne linky v samotnej štruktúre loga. Farba loga je potom do značnej miery ovplyvnená práve farbou materiálu, z ktorého je predmet zhotovený. Mnohokrát sa môže stať, že farba brandingu je inej farby ako povrchová úprava predmetu.
Razba slepotlač
Je technológia vhodná na kožené alebo koženkové predmety (diáre, peňaženky, ...), prípadne papierové predmety (razba na vizitky, tlačoviny,...), kde sa pomocou tlaku a teploty vtlačí vaše do materiálu. Tento druh brandingu je bezfarebný, pokiaľ sa nepoužije pri ňom niektorá z farebných fólií.
Pre rok 2023 nová kolekciu kalendárov, diárov, novoročných pozdravov a pohľadníc. Ďalšia kolekcia www.rafy.sk/eshop/
Sladká reklama 2019
Táto veľmi nápaditá reklama
s Vašim logom a s kvalitnou čokoládou zachutí
každému Vášmu klientovi.
Katalóg Štvorlístok 2021
Viac než darčeky, originálne reklamné predmety, z katalógu Štvorlístok si vyberiete určite predmety, ktoré Vás odlíšia od konkurencie.
Katalóg Tulipán 2022
Nový katalóg Top Promotion.
Ponúka viac jedinečných reklamných predmetov, obsahuje aj ponuku luxusných reklamných predmetov
Katalóg Púpava 2022
Katalóg s osvedčenými druhmi reklamných predmetov, ktoré Vás odlíšia od konkurencie. Z katalógu, ktorý patrí v našej ponuke medzi "klasiku" si určite vyberiete.